רוג'ר פדרר החליק מדירוג העולם בטניס, אז נדאג לו. מוקדם יותר השנה הוא גלש מהמקום השלישי לשביעי בדירוג העולמי של ATP. מספר שבע בעולם לא מופיע ברשימת ה- ATP לראשונה מאז ינואר 2017.

דירוג ה- ATP, שמופיע על ידי איגוד המקצוענים בטניס, הוא החל מה -2 בינואר. ישנם ארבעה טורנירי גרנד סלאם שהם כלול בדירוג והדירוג משמש כגורם משקל לטורנירים אלה. הדירוג הוא שילוב של 10 השחקנים המובילים, 20 הראשונים ו -25 המובילים בדירוג העולמי של ATP.

אף אחד מעולם לא אמר שהדירוג מציג את השחקן היחיד שהשיג את התוצאות הטובות ביותר בשנה האחרונה. מגזין הטניס הציב את פדרר בראש הדירוג העולמי לגברים לראשונה בקריירה לאחר ניצחונו בווימבלדון בחודש שעבר.

אל איינאוי הוא השחקן הוותיק ביותר המדורג כיום בדירוג ה- ATP (התאחדות אנשי המקצוע לטניס). ללא ניצחונו על רפאל נדאל באליפות אוסטרליה הפתוחה, לאנדי מארי היו יותר תארים בגראנד סלאם. זברב ופדרר יצטרכו להשתפר בעוד שיש להגן על תואר ווימבלדון של נדאל, שצריך להיחשב לגדול בכל הזמנים.

לוחות הזמנים המעודכנים ישמשו לגמר הסיור העולמי של ATP, שייערך בין התאריכים 9 עד 12 בנובמבר 2016 בלאס וגאס, נבאדה. כדי להיות מדורג ב- WTA, על שחקן לזכות לפחות בניצחון אחד מול שחקן העשירייה הראשונה בדירוג ה- WCA. מערכת הנקודות המוזרות – אדם – מנקודות זהה לסיכויים – על גברים, אלא שהפעם היא מוחלת גם על מספר אירועים אחרים, בנוסף לגראנד סלאמים.

טורנירי הטניס הגדולים הם הכרטיסים החמים ביותר בספורט, מושכים את השחקנים הטובים מכל רחבי העולם והם גם האהובים על האוהדים. הם מציעים לאוהדים את ההזדמנות לראות כמה מהטניסאים הטובים בעולם בשידור חי על הבמה הגדולה ביותר והם מהווים כרטיס חם לספורט שלנו.

זה חלומו של כל טניסאי להתמודד בסבב ה- ATP במהלך הקריירה שלו, אבל יהיה קשה למצוא שחקן בעשירייה הראשונה של הדירוג העולמי מי ממוקם טוב יותר מאנדי מאריי. כל שחקן שמתחרה בסבב ה- ATP הוא הטוב ביותר – מבין הטובים ביותר, וחלקם שיחקו את כל קריירת הטניס שלהם.

פדרר השוויצרי, שדורג כרגע לא 1 בעולם, יש הכי הרבה תארים בגראנד סלאם בהיסטוריה העולמית ותואר גביע העולם השני ביותר בסך הכל. פתוח, הוא השחקן עם הכי הרבה זכיות בעונה (6) והכי הרבה תארים בגראנד סלאם (4) והוא נמצא בראש דירוג ה- ATP Tour במשך 310 שבועות, יותר מכל שחקן אחר.

הוא זכה ב -30 תארים בשני גראן ד סלאמס והיה בפסגה במשך 80 שבועות, העשירי שלו בעידן הפתוח. עוד בשנת 90 'הוא הפך לשחקן הראשון שזכה בארבעה תארים פתוחים באוסטרליה, אשר בסופו של דבר עקף אותם נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר. הוא ניצח הכל מול אדם שהיה רק ה -11 בעולם בזמן ניצחונו עליו.

ווימבלדון הוא אחד מארבעת טורנירי הגראנד סלאם עם נקודות הדירוג הגבוהות ביותר. נדאל הוא כיום השחקן מספר 1 של ה- ATP עם 9,310 נקודות דירוג והוא גם השחקן המצליח ביותר עם ארבעה תארים בגראנד סלאם.

הפתיחה הצרפתית שונה מטורנירי טניס גדולים אחרים בכך שהיא היחידה שמשוחקת על מגרשי חרס. ארצות הברית הפתוחה הייתה טורניר הטניס הגדול ביותר בגראנד סלאם בתולדות הטניס, ונראה שווימבלדון מושכת את מירב תשומת הלב. בתור הגרנד סלאם הראשון של כל שנה, ההתרגשות באירוע הטניס המפורסם במלבורן היא תמיד גבוהה וכאחד מהתאריכים הנכחים ביותר של אליפות אוסטרליה הפתוחה 2021 הם בין התאריכים 18 עד 31 בינואר והוא בהחלט עשוי לרשימה של אירועי הטניס הטובים ביותר.

האוסטרליה הפתוחה מתנהלת במגרשים קשים ונשלטת בשנים האחרונות על ידי נובאק ג'וקוביץ ', אך גם על ידי רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ואנדי מאריי.

העולם הנוכחי מספר 10 הוא נובאק ג'וקוביץ ', שזכה בווימבלדון וחזר לכושרו הטוב ביותר אחרי פציעות בשנה שעברה שהדיחו אותו מהתחרות. פדרר החל את השנה כשחקן הגבר השלישי הטוב בעולם ונענש לאחר מכן בדירוג ה- ATP. הוא נמצא בדירוג הגבוה ביותר באליפות אוסטרליה הפתוחה, אך גם הנמוך ביותר מבין יריביו.

נאם מדורגת כיום 684 בדירוג העולמי של ATP, הטניסאית הווייטנאמית היחידה שהגיעה לדירוג העולמי. זה לוקח בחשבון שהשחקן עדיין רחוק מלהשיג את חלומו לעלות לראש הדירוג העולמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *