מה ההבדל בין שולחן פינג פונג פנים לחוץ? אם אתם מתכננים להשיג שולחן טניס שולחן לבפנים או  לחוץ שלכם. עליכם לברר מהו המקום המיועד לשולחן והאם השולחן עמיד לפגעי מזג האוויר ומים. ההבדל הגדול ביותר בין שולחן טניס שולחן פנימי וחיצוני.הוא עובי משטחי השולחן הבודדים.

חשוב שתדעו מה ההבדלים בין לוחות טניס שולחן פנימיים וחיצוניים וכן את עובי משטחי השולחן .

עבור שחקנים רציניים, כנראה שחשוב יותר שקפיצת השולחן בטניס שולחן תהיה דומה לזו של לוח טניס שולחן מקורה.

אם אתה רוצה להתאמן וליהנות מטניס שולחן שלך מבלי לדאוג לתנאי האקלים בחוץ. עם זאת, כאשר אתם קונים לוחות טניס שולחן לשימוש מקורה, עליכם להניח שהם מתאימים גם לתנאי משחק בחוץ.

בעוד ששולחן טניס  חיצוני מצוין למשחק בבית במזג אוויר טוב. ניתן להשתמש בשולחן טניס שולחן מקורה במזג אוויר גרוע, ואילו שולחן טניס שולחן בחוץ לא.

ההבדלים במחירים בין שולחן טניס בפנים לשולחן טניס בחוץ

נכון שלוחות טניס שולחן בחוץ יכולים להיות יקרים יותר מאשר לוחות טניס שולחן מקורה. בנוסף מכיוון שהם בנויים להישאר בחוץ לצמיתות ומוזנחים על ידי בעליהם. אך אין זה אומר שלא ניתן למצוא אותם במחיר טוב. שולחן חיצוני.

הוא עשוי להיות מעט יקר יותר מהאלטרנטיבה הפנימית מכיוון שהוא צריך לעמוד בפני האלמנטים בחוץ.

שולחן טניס שולחן חיצוני הוא בעיצוב שונה מזה של טניס שולחן מקורה והוא עשוי בעיקר ממתכת, או פלסטיק. שהוא שילוב של מתכת ועץ. השולחנות הפנימיים עשויים דיקט מלא, ואילו השולחן החיצוני עמיד בפני מזג האוויר ונתמך על ידי פלדה מגולוונת.

זה שונה בתכלית, מכיוון ששולחנות וחלקי השולחן החיצוניים חייבים להיות עמידים למזג האוויר ועל שולחן הפינג-פונג להיות מצופה כדי להגן עליו מפני מזג האוויר.

ההבדל העיקרי הוא שלחומר המשמש לייצור שולחן טניס שולחן פנימי וחיצוני אין השפעה על המשחק. ללוחות טניס שולחן מקורה יש משטח משחק טוב יותר מאלו המיועדים ללוחות טניס שולחן בחוץ.

למרות שכולם נראים אותו דבר. שולחן הטניס שולחן החיצוני הטוב ביותר שאתה יכול להשיג הוא שולחן טניס שולחן עמיד למזג האוויר. לוחות טניס שולחן עמידים למזג אוויר יקרים יותר מלוחות טניס שולחן מקורה, אך יש להם משטחי משחק עמידים בפני מזג האוויר.

מה ההבדל בין שולחן פינג פונג פנים לחוץ? העיצוב והשולחן עמיד למים.

בעת הערכת לוחות טניס שולחן עבור לוחות תוצאות פנימיים וחיצוניים. חשוב לשים לב לאלמנטים של השולחן המושפעים ממשחק בחוץ. אם אתם מחפשים שולחן שתוכנן במיוחד למשחק בחצר האחורית. אתם זקוקים לשולחן המיועד לאלמנטים עמידים ועשוי מחומרים עמידים בפני מזג האוויר.

מכיוון ששולחנות טניס שולחן בחוץ הם בדרך כלל יקרים יותר מאשר עמיתיהם המקורה, זה יהיה רעיון טוב לקבל מושג ברור היכן ברצונכם להקים את השולחן.

שולחן פינג פונג
שולחן פינג פונג צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *