על השוק של מחבטי הטניס הטובים ביותר לילדים מתמודדים בחריפות, ובפוסט זה אנו מתארים למה להיזהר כשאתם קונים מחבט טניס לילדכם, כמו גם כמה מהדגמים הפופולאריים ביותר שיש. אנו מרכיבים את המחבטים הטובים ביותר שיש לילדים מתחת לגיל 12, כולל מחבט ג'וניור נדאל ערו.

מחבט זה מושלם עבור מחבטי הטניס לילדים הטובים ביותר שנמצאים בקבוצת הגילאים 6 עד 11 שנים. מחבט הטניס Head Maria מתאים לבנות בגילאי 2 – 10, ומחבט הטניס Head Novak מתאים לבנים. אנו ממליצים על מחבט הטניס של וילסון ארה"ב לג'וניור לילדים בגילאי 7 עד 10 שנים. תג Amazon Choice נותן לך גישה לרשימה מלאה של הדגמים הפופולאריים ביותר לילדים מתחת לגיל 12. מחבטי טניס לילדים משופרים, ראש מגוון רחב של מחבטים מתחת לגיל 12, וגרסה משופרת של מחבטי הטניס הצעירים של וילסון בארה"ב.

אנו ממליצים על מחבט טניס זוטר מדורג טוב מאוד לילדים בגילאי 7 עד 10 ועל מחבט הטניס Head Novak לילדים לבני 6 עד 11.

אם אתם מחפשים שחקן טניס רציני לילדיכם, מחבט הטניס הצעיר ביותר הזה שווה את המחיר. אם ילדכם מתחרה שלוקח טניס ברצינות רבה יותר, הביטו במחבט הטניס של Babolat Nadal Junior אם אתם רוצים להיות יקרים. לפני שאתה קונה מחבט זה, אנו ממליצים לך לקנות כדור טניס איטי יותר כדי לעזור לילדך ללמוד טניס. אם המחבטים מתאימים לספורט טורנירים, תוכלו לקנות גם מחבט טניס ברמה הגבוהה ביותר לילדים בגילאי 6 עד 10 שנים. אנו ממליצים על מחבט טניס ג'וניור בכיר זה ומחבט טניס ראש נובאק לבנים בגילאי 7 עד 11, אם אתם מחפשים מחבט טניס זוטר נבחן, איכותי, זול ואיכותי.

זה חשוב במיוחד אם אתה מפתח את היכולת של ילדך לשחק טניס בבטחה עם מחבט טניס למבוגרים. זו מחבט נהדר לנערות שמעזות לשחק טניס, בעל מסגרת אווירודינמית קלה לטיפול ובקל. מחבט הטניס לילדים מכיל גם כדור טניס איכותי, קליל ואיכותי, המסייע בשמירה על עקביות מחבטי הטניס הזוטרים.

עליכם לבחור את מחבט הטניס המתאים לילדכם ולעזור לילדכם לגדול למחבט גדול יותר ככל שהוא גדל ומפתח את כישוריו. אמנם אתה לא צריך לתת לבנך בן 1-4 מחבט גדול מכדי לשחק איתו מכיוון שהוא צריך מחבט טניס לבנו בן 5-6, אתה צריך גם למנוע ממנו לשחק עם המחבט בן ה -17 שלו, מכיוון שזה רק יעכב את התפתחות המשחק שלו. בחרו מגרש טניס משלכם לילדים ועזרו להם להחליק אט אט למחבטים גדולים יותר כשהם גדלים ומפתחים את כישוריהם!

אם ילדכם צעיר מתקדם ויכול להתמודד עם מחבט טניס בגודל מלא, תוכלו לבקר במחבטי טניס כמדריך. דבר אחד שיש לזכור: חשוב לדבר עם הילד לפני שקונים מחבט טניס למחבטים זוטרים. אם אתם מחפשים צעצועי מחבט טניס לפעוטות, בדקו את מחבטי הטניס שלנו לפעוטות לפני שאתם קונים אותם. ניתן גם לקנות מחבטי טניס זוטרים לילדים בטווח מחירים זהה למבוגרים, אך לא גדולים מהמחבטים הרגילים שלהם.

האחד מיועד לילדים צעירים שעולים לראשונה על המגרש והוא אידיאלי להורים שרוצים ללמד את ילדיהם הקטנים כיצד לשחק טניס.

מחבט הטניס לילדים הוא בהשראת משפחת הגרסאות למבוגרים של ווילסון קלאש, כך שתהיו בטוחים שמדובר במחבט טניס לילדים איכותי. גרסת מחבט הטניס לפעוטות אותה אנו רוצים להציג בפניכם היא מחבט הטניס של Weierfu Junior.

זוהי אחת ממחבטי הטניס הקלים ביותר, אותה ניתן להחזיק ולהניף בקלות על ידי הילד. מחבט הטניס של גמא עם מחבט הטניס של חברת Babolat קל לשימוש ונוח לשימוש – לילדים בכל הגילאים, אך גם למבוגרים. ישנם שני סוגים של הנעה: הנעה רקטה מונעת טהורה וגמא-הנעה, כל אחד מהם מהירות מרבית של 2.5 קמ"ש.

מחבט טניס זה לפעוטות מושלם לקטנטנים שלא מוכנים להתבגר ולשחק עם מחבטי טניס מלאים בגודל 27 אינץ '. לילדים בכל הגילאים יש אפשרות לשחק, לגדול ולהופיע עם טניס בגודל מלא. מחבט. אתה יכול להתחיל עם המחבט בגיל שנתיים, אבל אתה יכול להתבגר עם מחבט בגיל 26.

מחבטי הטניס של וילסון יש ארבעה גדלים שונים, המתאימים לילדים. בין אם זה טניס בגודל מלא מחבט לפעוטות או מחבט קטן יותר לילדים גדולים יותר, יש תור לכל קבוצת גיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *