נובאק ג'וקוביץ', הטניסאי הסרבי  חגג בחודש מאי השנה 33 שנות חיים.מאז חודש אוגוסט הוא מדורג במקום הראשון בעולם. הוא זכה ב930 משחקי יחידים וב17 גביעי גראנד סלאם. וגם ב-145 מיליון דולר. נובאק נחשב לאחד הטניסאים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הספורט הלבן.

 

נובאק ג'וקוביץ' המספרים והזכיות

ג'וקוביץ' זכה ב-17 תוארי גראנד סלאם. על שלושה משטחים שונים. זכה 8 פעמים באליפות אוסטרליה הפתוחה. בנוסף הוא זכה פעם אחת באליפות צרפת הפתוחה , 5 פעמים באליפות וימבלדון  ובאליפות ארצות הברית הפתוחה שלוש פעמים.

הסרבי מחזיק במדליית ארד מאולמפיידת בייגין וב81 תארים בסבב הטניס והוא כמובן הסרבי הראשון שהגיע לרמות האלו.הוא גם הוביל את הנבחרת הלאומית של סרביה לזכייה בגביע דיוויס ב2013.

המדובר בשחקן ימני ששולט במשטחים הקשים ובעל חבטת גב יד לאורך המגרש שמאפיינת את משחקו.כמו כן נחשב למחזיק הטוב ביותר בסבב הטניס ומנהל נקודות ארוכות עם חבטות כף יד וחבטות גב יד קטלניות. הוא משחק עם המחבטים של חברת הד וידוע כמי שמשתתף במשחקי ראווה רבים וגם כטיפוס עצבני במיוחד במגרשים.

אודות נובאק

ג'וקוביץ' גדל כילד בבלגרד ויש לו שני אחים שמשחקים טניס מרקו וג'ורג'י. הוא התחתן עם ילנה ריסטיץ' הסרבית והביא איתה שני ילדים סטפן וטרה. כינוי החיבה שלו הוא הג'וקר בשל המראה המיוחד שלו והוא מתגורר במונקו.

כבר כשהיה קטן הכריזה הטאניסאית גנצ'ץ כי הוא הכישרון הכי גדול שהיא ראתה. הוא מחזיק חשבון אינסטגרם פעיל עם כשמונה מיליון עוקבים. והוא גם אוהב לחקות טניסאים אחרים ולהגיע מחופש למשחקים.

הוא גם ידוע כטבעוני אדוק וגם מתנדב בהגנה על זכויות ילדים ברחבי העולם, הקים קרן צדקה וגם תרם לשיקום גן ילדים יחד עם שגרירות ישראל בבלגרד.הוא שיחק בסרט נשכחים 2.

 

ג'וקוביץ. עובר מגרש?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Novak Djokovic (@djokernole)

 

נובאק ומראדונה

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Novak Djokovic (@djokernole)

 

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' צילום מסך מדף הפייסבוק של נובאק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *