משחק השתייה במכללות הפופולרי הפך לאחד ממשחקי השתייה הפופולאריים ביותר בעולם טניס השולחן, וזאת מכיוון שניתן להשתמש בו בשעות הלילה המאוחרות כאשר קבוצת חברים נהנית מכמה משקאות מבוגרים. פינג פינג פונג – פונגים על שולחן אינם דרישה להפוך לשחקן פינג פונג מקצועי, אך זהו משחק מהנה שאנשים בכל הגילאים והיכולות יכולים להשתמש בו בין אם הם אוהבים את זה ובין אם לא.

ישנן מספר דרכים לשחק בפינג-פונג, אם כי זה מוגבל אם אין לך אדם בקצה השני של השולחן כדי לראות עד כמה המשחק יכול להיות מאתגר. מלבד משחקים מהנים אלה, ישנם משחקים רבים אחרים לשחק על שולחן, שאחרים יכולים לשחק גם עם לוח טניס שולחן. השולחן שלך אמנם יכול או יראה את חלקו ההוגן של פונגים וגפרורים, אך יהיו מקרים שמסיבה כלשהי זו לא האפשרות הטובה ביותר.

אם אתה חושב כיצד לשחק טניס שולחן, רובוט טניס שולחן עשוי להיות הדרך הנכונה. אם אתה לא יכול למצוא שותף לאימונים או מאמן טניס שולחן, אתה יכול גם להשתמש בו כתחליף לשולחן הטניס שולחן שלך או אפילו כחלק מקבוצה. אבל אם אתה משחק משחק סולו, רכישת רובוט היא הדרך הטובה ביותר ללמוד כישורי פינג פונג.

אם אין לך עם מי להתאמן, או שאתה רק רוצה להתאמן בתנאים שלך, אז חשוב מאוד לרכוש שולחן טניס שולחן עם פונקציית השמעה.

אם יש לך לוח טניס שולחן בבית ואתה רוצה שיהיה לך מספיק מקום לשולחן שלך, ההמרה של לוח טניס שולחן עם פונקציית השמעה מושלמת עבורך. אתה יכול להצטרף למועדון הטניס שולחן המקומי שלך, או למצוא סרטוני תרגילי טניס שולחן בחינם ב- YouTube. באתר של אוניברסיטת טניס שולחן ישנם מספר סרטונים בחינם על אליפויות טניס שולחן שיכולים לעזור לכם להתאמן בכדורעף שולחן, כדורסל שולחן ואפילו כמה ענפי ספורט אחרים. מי שרוצה להתאמן בטניס שולחן בבית, צריך גם לוחות טניס שולחן. קנו סרטוני כדורגל שולחן הדרכה, אם אתם רוצים לשחק גולף שולחן, טניס, גולף, כדורסל או כל ספורט אחר, אתם צריכים שולחנות או שולחנות לתרגילים שלכם.

הוא מכיל סרטון בן 8 דקות המתמקד בביצוע נכון של הדחיפה הקדמית ומתמקד גם בללמד את היסודות של טניס שולחן כמו גם את היסודות של תיאום עיניים ביד. ישנם גם מספר סרטונים על כדורעף שולחן, כדורסל שולחן וכדורגל שולחן, אך יש גם סרטון מצוין בערוץ היוטיוב של אוניברסיטת טניס שולחן.

מי שאין לו יכול להתאמן על ידי ללכת לשולחן טניס שולחן או במעגל ולהתאמן עם אנשים אחרים.

אם הרפלקסים שלך טובים ואתה יודע את הדרך הנכונה להכות בכדור, אתה יכול להצטרף למשחק טניס שולחן. זה שומר על איזון כשאתה זז ומקל עליך לשחק טניס שולחן בפועל. עכשיו כשאנחנו יודעים להתאמן ולשחק טניס שולחן, נשלוט בטכניקה החדשה הזו ונשתמש בה כדי לנצח במשחקי כדורסל שולחן עם החברים שלנו. נסביר כיצד תוכלו לתרגל פינג פונג לבד ולהעלות את המשחק לשלב הבא.

גם אם אימון לבד לא נשמע מהנה ומרגש כמו להתאמן עם בן זוג, אתה יכול ללמוד הרבה רק על ידי משחק טניס שולחן. אם אין לך עם מי לשחק במהלך פגישות הפינג פונג שלך, תשתפר אם תתאמן לבד במהלך הפגישות שלך בפינג פונג.

זו ללא ספק הדרך הטובה ביותר לשחק פינג פונג, ועליך לדעת שזה כל כך זול כי זה עולה כל כך הרבה. אם אתה עדיין תוהה, "איך אני משחק פינג פונג לבד בלי לוח אחזור?" אם אתה תוהה כיצד לנגן אותו, תוכל לכוון את הלוח על ידי הטיה ותנועה, כלומר הטיה.

חשוב לזכור שלא משנה מאיזה סוג טניס שולחן קונים, תמיד יש קפיצה גבוהה ומהירה שתוכלו ליהנות ממנה. אם אתה רואה שולחן עם קצה אחד מקופל בזווית של 90 מעלות, אתה יכול לקפל קצה אחד בזווית של 90 מעלות.

אמנם פינג פונג הוא משחק נהדר אם אתה לומד להכות את הכדור, אתה יכול גם להגביר את השולחן עם מחבט טוב לטניס שולחן. אם אתה לא מכה בכוח מספיק עם מחבט טניס השולחן, הכדור שלך לעולם לא יגיע עד חזרה. שולחן טניס שולחן הוא אמנם דרך נהדרת להעביר את הזמן במשחק מהנה, אך הוא יכול להיות שימושי ליותר מ"פונג "בלבד. בחירת טבלאות PingPong הטובות ביותר אינה מבוססת רק על הקריטריונים שתוארו לעיל, אלא גם דורשת הבנה כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בטבלאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *