הדירוג העולמי של רוג'ר פדרר בטניס החליק ובגלל זה אכפת לי ממנו, הוא גלש מהמקום השלישי בדירוג ה- ATP בתחילת השנה לשביעי. מספר שבע בעולם נמצא ברשימת ה- ATP מאז ינואר 2017 והוא השני בגובהו בקריירה שלו.

דירוג ה- ATP, אשר מופיעים על ידי איגוד המקצוענים בטניס, הוא החל מה -2 בינואר. הדירוג משמש כגורם משקל לכל טורניר והוא הממוצע של ארבעת טורנירי הגראנד סלאם במהלך השנה ומספר הזכיות בכל אחד מהם. כל הטורנירים הכלולים בטבלת המובילים נמצאים בין 10 הראשונים, 20 הראשונים וה- 25 הראשונים בטבלת המובילים שלהם.

אף אחד מעולם לא אמר שהדירוג מציג את השחקן היחיד שהשיג את התוצאות הטובות ביותר בשנה האחרונה. מגזין הטניס הציב את פדרר בראש רשימת הגברים לראשונה בקריירה שלו, עם שיא של 12-1 ב -12 החודשים האחרונים. – ניצחון זה פירושו שאל אל-עינוי הוא השחקן הוותיק ביותר שנמצא כיום בטבלת המובילים של ATP (התאחדות אנשי המקצוע לטניס). ללא תבוסתו על ידי רפאל נדאל באליפות אוסטרליה הפתוחה בשנה שעברה, לאנדי מורי היו יותר תארים בגראנד סלאם. אין ספק שפדרר נמצא כעת במצב בו הדירוג והסטטוס כמקום הראשון בעולם לא מעטים מכיוון שהוא מעדיף לרדוף אחרי תואר הגראנד סלאם השלישי שלו בארבע השנים האחרונות. 12 החודשים האחרונים צריכים להיחשב לטובים ביותר בכל הזמנים, עם שיא של 12-1 מול 10 השחקנים המובילים.

פדרר נותר האיש היחיד שהיה מספר אחת בעולם במשך 300 שבועות, וכך גם רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, נובאק ג'וקוביץ 'ואנדי מארי. נאם מדורגת כיום ב -684 בדירוג העולמי של ATP, הטניסאית הווייטנאמית היחידה שהגיעה לדירוג העולמי.

אם ברצונך לחפש את דירוג העולם הנוכחי בטניס שולחן לחודש זה, הנה רשימת 20 השחקנים הטובים בעולם ודירוגם. ובכל זאת, ג'וקוביץ 'נותר הפייבוריט לזכייה בתואר הגראנד סלאם השלישי ברציפות, וגם זברב ופדרר בדרך להשתפר, בעוד שנדאל חייב להגן על תוארו ומיקום דירוג העולם. הדירוג והנקודות המעודכנים משמשים לגמר הסיור העולמי של ATP, ל- ATP Masters 1000 ולסיור ה- ATP Challenger.

בפעם הבאה שמישהו ישאל אותך כיצד עובדת מערכת הדירוג לטניס גברים, אנא הסביר בפירוט. לפניכם רשימת 20 השחקנים הטובים בעולם ולוח המובילים שלהם לחודש זה, שמשתמש בטבלת המובילים בטניס שולחן ERT.

דירוג השחקנים נקבע על פי מספר הנקודות בגמר הסיור העולמי של ATP ודירוג 20 שחקני הגברים הראשונים. זו שיטת הנקודות המוזרה לגברים, כי עונת הטניס מסתיימת ביום האחרון של יוני עם הדירוג השנתי של התאחדות הטניס ואז שוב באוקטובר, כאשר גמר ATP WorldTour מתקיים.

טורנירי הטניס הגדולים הם הכרטיסים הכי חמים בספורט וגם חביב האוהדים. הם מושכים את השחקנים הטובים ביותר מרחבי העולם ומציעים לאוהדים את ההזדמנות לראות כמה מהטניסאים הטובים בעולם חיים על הבמה הגדולה ביותר.

זה החלום של כל טניסאי להתמודד בסבב ה- ATP במהלך הקריירה שלו, אבל יהיה קשה למצוא הזדמנות טובה יותר מאשר בטורנירי הטניס הגדולים בעולם. שחקנים המתמודדים בסיור ATP הם מהטובים ביותר, ומתחרים על כספי הפרס הגבוה ביותר בטניס ועל תואר אלוף העולם.

פדרר השווייצרי, שהוא כיום מספר 1 העולמי, הוא בעל התארים הגדולים ביותר בגראנד סלאם בעולם, הכי הרבה תארים בסיור ה- ATP והכי הרבה תארים בגראנד סלאם בעונה אחת. הוא השחקן שעבר הכי הרבה שבועות רצופים ברשימת 10 הדירוגים הראשונים של טניס העולמי בעידן הפתוח (310 שבועות), והשחקן שיש לו את היום השני והרציף בראש דירוג ה- ATP.

הוא זכה ב -30 תארים בשני גראנד סלאמים ובילה 80 שבועות בצמרת, רובם בתקופת הפתיחה. עוד בשנת 90 'הוא הפך לשחקן הראשון שזכה בארבעה תארים פתוחים באוסטרליה, אשר בסופו של דבר עקף אותם נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר. הוא זכה גם בדירוג העולמי, לאדם שהיה רק מספר 11 בשנת 1990.

ארבעת טורנירי הגראנד סלאם הם הציונים הגבוהים ביותר מבחינת הדירוג, ווימבלדון היא היחידה מאותם טורנירים. נדאל נמצא כיום במקום הראשון ב- ATP, עם 9,310 נקודות דירוג יותר מכפול מזה של השחקן המדורג הבא, נובאק ג'וקוביץ '. הוא גם זכה בכל ארבעת תארי הגראנד סלאם ברציפות, וכן בשלושה מארבעת האחרונים באוסטרליה ובארה"ב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *